BEST VIEWED IN GOOGLE CHROME

08 November 2013

moment stpm #2

yeayyy ! paper pengajian am n geografi sem 3 dah lepas.
hikhikkk .. alhamdulillah boleh tahan dari paper HOTS sains sukan semalam.
takde la extreme tahap hantuk kepala ke meja harini.
hasil usaha study semalam. cey ceyyy.. konon je.

ha, pasal paper tu .. warna cover question paper tu cantik.
ala ala hijau turquoise gitewww.
em, ingatkan paper sains sukan jee warna special cmtu.
rupanya, paper stpm yg lain pun sama.
haha .. berwarna pulak cover kertas soalan zaman ni.
patut laa ramai result tak bagus. agaknya, MPM suruh repeat paper.
lepastu hasil yuran repeat paper tu dorang kaya. ada lebih lebih ..
cantik jee cover kertas soalan. cerdik lagi genius MPM neh. kohkohh


okay.. jujur. aku ni tak bukan tak cerdik. tapi MPM yg aniaya aku. hahaa
sebab result sem lepas tak bagus, terpaksa lah aku repeat paper. 
padahal, yuran yg aku bayar untk repeat paper tu dorang collect beli pewarna kertas.
almaklumlah, trend zaman skang nak warna turquoise lah bagai. hmm
HAHAHA .. okay tipu. aku memang tak cerdik. wajiblah repeat paper bagi pointer naik.
study hard sikit. cakap nak masuk U kan. heish.. membebel pulak. okay okayyy ..

rehat dulu sehari dua. rabu next week paper last sem 3. killer paper k. 
pengajian perniagaan. all the best for me. hoooyeah !

LIFE HAS NO REHEARSALS. ONLY PERFORMANCES.

2 comments:

mulut kepada hati