BEST VIEWED IN GOOGLE CHROME

13 February 2011

sampai demam.


okay, dah hampir sebulan setengah aku dok hostel and keadaan aku memang masih tak stabil lagi. still terumbang ambing. macam kapal dekat tengah laut tu ~

AKU RIMAS ! sangat sangat rimas. dengan masalah budak budak gampang dekat hostel tu lagi.

yeah..
Kadang-kadang, aku rasa macam susah sangat nak sesuaikan diri dengan segelintir orang. Yang mana perangai mereka sangat annoying bagi diri ini. Pendek kata, kalau tengok, ada saja maki hamun dalam hati. Tapi aku cuba menenangkan diri. Cuba lagi menerima mereka itu. Kerana apa? Kerana aku sedar, diri ini juga punya banyak kelemahan. Malah kelemahan diri aku juga sedia diterima umum. Jadi, apa salahnya aku menerima kelemahan orang lain kan?


takpe. tolong doa sama. tq


LIFE HAS NO REHEARSALS. ONLY PERFORMANCES.