BEST VIEWED IN GOOGLE CHROME

05 December 2013

going to 19years old.

hahahaa .. ok, lapan belas tahun, sebelas bulan, empat minggu dan satu hari.
i didnt expect too much for this year. memandangkan musim sejuk.
er i mean, hujan.. well.. dah banjir pun. so, takde la nak overexcited sangat tahun ni.

ok, dah tua. im going to dua puluh tahun lah acctually.
btw, umur tu hanyalah angka. hihi .. ok, buat sedap hati. tapi ..
betul lah kan ? apepun, hm .. biar lah umur tu.

sekarang ni, aku paling harap .. takde musibah. terutama banjir besar.
aku palinggg cuak kalau air naik n tenggelamkan kedai kayu bapak aku
yg dah memang hampir reput ni. hmm .. benda betul kot. seriously..
tadi berdasarkan tinjauan aku, kalau hujan tak berhenti esok,
konfem sangat air sungai naik atas jalan raya. maka, berlakulah banjir.
sah sah laa banjir, kedai ni depan sungai weyyy. seram nehhh.
kuantan 85 peratus dah tenggelam. phewww ~
maka.. berdoa jangan tinggal. mohon dengan Allah banyak banyak.

susah gilaaa kalau banjir ni. aktiviti manusia semua terganggu. ecece ..
ayat geografi masuk perenggan. best kan baca ? kahkahh
ok ok, selamat bekerjasama ya semuaaa !
kuatkanlah semangat untuk tempuh musim ni :)
LIFE HAS NO REHEARSALS. ONLY PERFORMANCES.

No comments:

Post a Comment

mulut kepada hati