BEST VIEWED IN GOOGLE CHROME

28 October 2013

pipoh dan biawak.

ahad semalam. aku, pika, mira n nasa g melawat afifah. classmates ktorang form5 dulu. dia masuk hospital hampir 2 minggu dah terlantar kat situ. hmm.. kesian pipah, memula suspek denggi. tetibe dah sakit buah pinggang pulak. dia tu dah la kerdil jee badannye. memang pun dia dah suspek penyakit buah pinggang tu dari form 2 lagi. lama dah.. tapinye, tak amek berat langsung. haishhh, pipah.. ktorang doakan awk cepat sembuh k.

okay, cukup pasal sakit buah pinggangnye. nak cerita kat sini, cerita lawak pengalaman pipoh yg tercerita semula dalam sembang sembang kosong ktorang mse tu. em, nasa laa yg mulakan isu ni muncul. smpaikan  ktorang gelak tak ingat dunia kat wad pipah mse tu. haishh.. memalukan betul.

kisah nye bila peristiwa pipah pengsan apabila tiba tiba biawak besor terjatuh dari syiling dan hempap pipah mse tidur. korang bayangkan jelah sendiri. kalau kita kita ni, tak ke dah koma ? kahkahh.. biawak wey ! siapa sudi berpelukan dengannye mse tidur ? hihi. tabikkk springgg kat pipah. pengsan sampai demam beberapa hari jugak laa dia monteng kelas masa tu. nasa ni bagus pulak dia ingat cerita ni. katanye, dia satu geng dulu. haha .. em, pipah cerita cmni,,

alkisah.. mse nak dekat subuh tu, ada benda jatuh atas badannye. dia takde la pulak terfikir binatang tu yg jatuh atas badannye. *kelepappp* bunyi biawak jatuh atas badan. *kononkonon*.. dengan tak berfikir panjang, pipah teruskan tidurnye dengan memeluk binatang tersebut. lepastu sambil pejam mata, dalam hati dia terdetik, apesal lah licin semacam je bende yg dia peluk ni ? dah laa berat. bukak jee mata.. makkkkkkk ! biawak. tettt, pengsan terus le pipah. ape lagi. hahahaa.. sekian.

lepastu, nak terkentut kentut la ktorang gelak. dia cerita dengan eksyen nye skali. haihhh, ape laa pipah. sakit sakit pun kepoh lagi kan nak bergelak gelak. takpe lah, masa tu dia bahagia sikit agaknye ktorang datang melawat. haha.. hmm.. tapi, ape yg dia cerita tu. haihhh.. boleh tahan horror jugak la rasenye. pelik dan heran sungguh. cmner laa boleh biawak jatuh atas manusia yg tengah sedap tidur. ish ..

okay, entry ni takde kena mengena pun dengan kes dia sakit buah pinggang tu. sekadar nak kongsi pengalaman yg aku rasa, korang memang tak terfikir akan jadi kan. eh ada ke orang lain jadi camni ? aku memang pelik gila. serius naik bulu roma. kikiki .. biawak woi !


LIFE HAS NO REHEARSALS. ONLY PERFORMANCES.

No comments:

Post a Comment

mulut kepada hati